fredag 23 april 2010

Underhålla

Det är inte lätt att underhålla tre olika sidor på nätet.
Jag har ju ett Picasa-album som jag inte uppgraderat
på länge, men nu så har det skett lite grejer där.

Är även med i en Google-grupp och där bör man vara aktiv
annars åker man ut.
Är ute ibland även på face-book, men där överväger jag
att avsluta.

Har haft ont i mina leder ett par dagar, och nu i kväll
verkar det släppt lite. Här har det varit blåsigt och kallt
och lite snö. Jag hoppas att det var därför jag hade ont.

Nu ska jag ta tag i mina ofärdiga projekt, hur många gånger
har man sagt det, har sorterat upp dem fint i en plastback.
Så jag har bara att välja och vraka, men så är man på andras
bloggar och hittar nåt guldkorn som man vill göra omgående.
Sätter upp som mål att göra två arbeten färdiga i veckan.

1 kommentar:

  1. Ja, det finns många ställen man kan vara med på här i cybervärlden =).....om man har tid och lust.....

    Håller med dig om att det är svårt att inte ha flera på gång samtidigt då inspirationskällorna ständigt gör en sugen på att påbörja något nytt. Själv försöker jag tänka: "om jag gör mitt pågående projekt färdigt först så blir min belöning just att få påbörja nästa sak".
    Blir spännande att få se dina projekt klara!

    SvaraRadera