lördag 8 januari 2011

Barbamama

Har fått en del förfrågan om jag ska lägga ut Barbamama som mönster
det ska jag, men vet inte när. Dels är hon i svart och vill att hon ska
vara i proportion till de övriga + flickorna. Ska ta mig i kragen nu.
Min värk som jag har haft under hela förra halvåret har lagt sig helt.
Kommer bara om jag sitter för ivrigt. Lillflickan har beställt en
maskotdocka, seså.....



Har nu även gjort husvagnen till bilen, lätt o kul



Har hittat ett jättelätt mönster på disktrasa eller
vad man vill använda den till, går även som
grytlapp. Är bara så dum och inte skriver
upp platsen som jag hittade den. Om nån vill
testa kan jag skriva den på svenska här.
Maila eller lämna en kommentar så fixar vi detta

2 kommentarer:

  1. Hej !
    Tack för tipset om garn.
    Du är säkert helt rätt ...
    Så jag ska inte sörja över garn jag inte har kvar .
    Vilken fin ängel..såg att du länkat till mönster .
    Men det var ju på utrikiska ..ja ja bara att översätta och skriva ut
    Men ... jag fatta inget ....
    Jag får titta på bild och virka !
    Den var ju bara så supersöt ..
    Ha det bäst .....
    Så mycke roligt du hade här på bloggen

    SvaraRadera
  2. Så fin husvagnen blev. Skoj att se!

    //A-E

    SvaraRadera