onsdag 26 januari 2011

Har nu gjort ett nytt försök...



Här en tovad väska som jag blev nöjd med.
Lätt så jag gör nog en till i andra färger.


Två korgar i soft cotton, att ha småsaker i vid
min fåtölj. Just nu ligger det däri nålar,måttband,
omonterad kanin mm.



Nu äntligen har lusten kommit över mig, så här
kommer en bild på början av Barbamama.
I botten en större bricka ovanpå en mutter.
Jag tycker att de står mycket bättre. Men ska
en litet barn ha den och den behöver tvättas så
är det nog inte läge att lägga muttrar i botten.

2 kommentarer:

  1. Snygg väska. Jag har virkat några olika Barbafigurer efter dina mönster. Hoppas du lägger ut mönstret på Barbamamma också. Jag jobbar på förskola och den andra avdelningen ska jobba med ett tema om Barbafamiljen, så de vill ha mina "dockor", men mamman saknas. Jag tackar för de övriga mönstret. /Eva

    SvaraRadera
  2. Hej Pia
    Sikke en fin taske.
    Venlig hilsen Jette

    SvaraRadera