onsdag 23 februari 2011

Färdigt kort



Så här blev min Barbamama. Hon blev
färdig redan i lördags kväll, men jobb och
maginfluensa kom emellan innan kort blev
taget. Nu är jag fit for fight tills nästa grej
knockar mig.
Det värsta är blir man till sängs i typ två-
tre dagar så går hemmet på knäna. Nu har
jag en underbar man som kan laga mat mm,
så slipper barnen hungra. Så nu när jag har
krafter igen så blir det storstäd.

Vad mycket som händer på bloggarna under
bara dessa dagar. Känns som jag varit borta
från webben i en vecka, samtidigt är det kul
att tiden inte står still. Ju närmare kommer vi våren.
För när man vaknar och is finns på insidan av
fönstret i sängkammaren då tycker man det
är långt till vår.

3 kommentarer:

  1. Dine barbafigurer er så søde - tusind tak for strikkeopskrifterne.
    Hilsner fra Tyskland - Lisa

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja, att bläddra bland andra pysselbloggare brukar ofta ge fina idéer, det håller jag med om. Tack för dina ord! Ska försöka att teckna mer. Vem vet, kanske det funkar :)

    Hoppas du får en fin helg och att ni slipper mer is på insidan av fönstret.

    -LadyNight

    SvaraRadera
  3. Åh, supersöt ju!

    SvaraRadera