söndag 10 juli 2011

Nu så....


Gäst handduk blev det, jätterolig att virka, så
det kommer att bli fler.


Grytlapp i samma mönster som väskan jag tidigare
gjort och handduken, göör rolig att göra och rolig
att slutmontera allt.



Äntligen har min katt blivit färdig, varför
den tagit så lång tid vet jag inte. Det har tagit
emot bara, men nu så. Gösta är hans namn.
Ska packas innan fredag samt läggas på lådan för
då flyttar vi och jag kommer nog ha annat att göra.

Jag längtar till våran lilla stuga som vi ska hyra,
längtar till lugnet och enkelheten. Vi har el och wc,
men ingen fast telefon. Lite skönt för man kanske
slipper en del telefonförsäljare då.

2 kommentarer:

  1. Tack :) gurkan hade jag skrivit upp såg jag. Den är rolig :) men fjärilvisan har jag aldrig hört. Den ska jag lyssna på.

    Vilken söt hjärtekatt du gjort. Mina är fortfarande kvar här hemma. Ska skicka dem när deras semester är slut och de tar emot nya igen.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker! Gillar verkligen det där mönstret så jag kommer nog att bli tvungen att skaffa det framöver =)

    Vilket härligt smile du fått till på Gösta! "Cool!" =)

    SvaraRadera